مدت زمان مطالعه ۴ دقیقه
خانه » News » بهترین آزمایشگاه در شهریار

بهترین آزمایشگاه در شهریار

اگر قصد پیدا کردن بهترین آزمایشگاه تشخیص طبی در شهریار را دارید، این مطلب راهنمای بسیار جامعی است که کمک میکند در سریعترین زمان ممکن بتوانید آزمایشگاه مورد نظر خود را بیابید.

اساسا، آزمایش هایی که برای انجام آنها باید به آزمایشگاه مراجعه کنیدم، قدم اصلی برای تشخیص وضعیت سلامتی و بیماری های جسمانی است. بنابراین اعتبار، دقت و صحت نتیجه این آزمایش ها تعیین کننده مرگ و زندگی خواهد بود. در واقع یک آزمایشگاه خوب باید مجهز به تجهیزات با کیفیت، پرسنل متخصص، نظم و موارد دیگری باشد که در ادامه به هریک پرداخته ایم.

بهترین آزمایشگاه شهریار

ویژگی های آزمایشگاه خوب «در شهریار»

مورد بسیار حائز اهمیت دیگر درمورد آزمایشگاه خوب و معتبر دارا بودن تمام بخش های آزمایشگاهی است تا مراجعه کننده بتواند هر چه سریعتر و البته با دقت، به نتایج مورد نیاز برسد .

بخش های آزمایشگاهی ضروری در یک آزمایشگاه عبارتست از:

  • بخش پذیرش
  • بخش نمونه گیری
  • بخش بیوشیمی
  • بخش هورمون شناسی
  • بخش میکروبیولوژی
  • بخش سرولوژی
  • بخش هماتولوژی

آزمایشگاه خوب باید علاوه بر مجهز بودن همزمان با رشد تکنولوژی پیش برود و بتواند با کادر حرفه ای که انتخاب می کند به پیشبرد اهداف کاری خود نزدیک شوند و باعث جلب رضایت مردم و همکارانی که با آن آزمایشگاه کار می کنند باشد.

آزمایشگاه پزشکی در شهریار
آزمایشگاه پزشکی در شهریار

تکنولوژی و دستگاه جدید

برخی از آزمایشگاه های پزشکی از تکنولوژی جدید استفاده کرده اند تا افراد راحت مورد بررسی قرار گیرند و همچنین دقت و سرعت عمل انجام آزمایش بالاتر رود.

پرسنل توانمند و بیمار محور بودن آزمایشگاه

دارا بودن مدارج بالا پرسنل و برخوردار بودن از سوابق تحصیلی و کاری خوب بسیار حائز اهمیت می باشد . برخورد مناسب کادر آزمایشگاه پزشکی بسیار حائز اهمیت می باشد. برخورد محترمانه و توجه به خواسته ها سوالات افراد می تواند موجب آرامش و اعتماد فرد شود و باید در اولویت قرار داده شود .

کنترل کیفی

این آزمایشگاه از کنترل کیفی داخلی و خارجی برخوردار است. چک نتایج توسط سه بخش متفاوت انجام می گردد، پرسنل بخش، سوپروایزر، مسئول فنی مورد بررسی قرار می گیرد. .

مواد اولیه

مواد اولیه تهیه شده در واقع از مارک های اورجینال و متناسب با دستگاه ها استفاده می شود و به دلیل قیمت ارزان از کیت های متفرقه استفاده نمی گردد .

متخصص و ماهر بودن متخصصین آزمایشگاهی

آزمایش در تشخیص بیماری ها کمک می نماید در صورتی  که انجام آن توسط افراد غیر متخصص انجام گیرد می تواند نتایج نادرستی را به دنبال داشته باشد و موجب نگرانی و حتی در برخی موارد غیر قابل جبران باشد . لذا بهتر است افراد قبل از مراجعه به آزمایشگاه آگاهی از متخصصین و پرسنل آن مجموعه کسب نمایند . در خصوص کسب اطلاعات می توانید از مراجعه کنندگان آن مجموعه و سایت ها کمک بگیرید .

تمیز و استریل بودن محیط آزمایشگاه

رعایت بهداشت و استریل بودن وسایل مورد استفاده برای افراد بسیار حائز اهمیت می باشد . همچنین می تواند از انتقال بیماری ها به سایر افراد پیشگیری نماید .

موقعیت جغرافیایی آزمایشگاه پزشکی

یکی از مواردی که در انتخاب آزمایشگاه پزشکی تاثیر گذار است موقعیت جغرافیایی می باشد . ترافیک های بین شهری یکی از معضلات بزرگ جامعه امروزی ماست که تردد در داخل شهر را برای افراد سخت می کند و همین امر سبب اتلاف وقت می شود . به همین دلیل در دسترس بودن و قرار داشتن در محیطی مناسب و موقعیت جغرافیایی خوب آزمایشگاه های پزشکی بسیار حائز اهمیت می باشد .

آزمایشگاه آریا از دسترسی بسیار خوبی برخوردار است . به همین منظور دسترسی آسان و به دور از هیاهوی و ترافیک شهری سبب شده تا افراد در هنگام مراجعه به آزمایشگاه پزشکی بدون هیچ گونه سختی به بررسی بیماری های خود بپردازند و از اتلاف وقت خود بکاهند .

آزمایشگاه پزشکی تشخیصی طبی در شهریار

آزمایشگاه آریا یکی از مجهزترین و مدرن ترین آزمایشگاه های تشخیص طبی و پزشکی ایران است. این آزمایشگاه به عنوان تنها مرکز مجهز به دستگاه فول اتومیشن زیمنس آلمان، در غرب تهران، همه روزه از 7 صبح لغایت 7 شب خدمت رسان بیماران عزیز در انجام کلیه تست های آزمایشگاهی می باشد. لازم به ذکر است جواب دهی  24 ساعته و اورژانسی در صورت درخواست پزشک صورت می پذیرد. در این مجموعه سعی شده است که از بروزترین و پیشرفته ترین تجهیزات و تکنولوژی آزمایشگاهی استفاده گردد. در کنار دقت و کیفیت بالای نتایج آزمایشات، سرعت و جوابدهی سریع نیز از امتیازات بارز این مجموعه است.

مقالات مرتبط
غده تیروئید و اختلالات رایج آن

غده تیروئید و اختلالات رایج آن

غده تیروئید یک غده اندوکرین در گردن و مسئول تولید هورمون‌های تیروئیدی مانند تیروکسین (T4) و تری‌یدوتیرونین (T3) است. این هورمون‌ها نقش بسیار مهمی در کنترل فعالیت سلول‌ها، متابولیسم بدن، سطح انرژی،...

شرایط آزمایش تیروئید

شرایط آزمایش تیروئید

رعایت شرایط آزمایش تیروئید، مهم ترین بخش آزمایش است که باید به دقت توسط بیمار صورت بگیرد. در واقع بخش قابل توجهی از نتیجه آزمایش تیروئید، وابسته به این نکات است. نکاتی از قبیل اینکه آیا لازم است قبل...

چه فاکتورهایی در آزمایش خون بررسی می شود؟

چه فاکتورهایی در آزمایش خون بررسی می شود؟

فاکتورهای مورد بررسی در آزمایش خون سوال بسیاری از افرادیست که میخواهند آزمایش خون داده و یا آن را انجام بدهند. با بررسی فاکتورهای مختلف در خون اطلاعات زیادی درباره وضعیت بدن و سلامتی انسان به دست...

بهترین آزمایشگاه جامع پزشکی

بهترین آزمایشگاه جامع پزشکی

به دلیل وجود تعداد زیاد آزمایشگاه های تشخیص طبی در فردیس کرج، پیدا کردن و انتخاب بهترین آزمایشگاه شاید کمی وقت گیر باشد. در همین راستا و به دلیل کمک به کاربرانی که در جست و جوی یک آزمایشگاه مجهز و...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

تماس سریع