مدت زمان مطالعه ۲ دقیقه
خانه » News » مقادیر قند خون در اشخاص دیابتی

مقادیر قند خون در اشخاص دیابتی

مقادیر قند خون در اشخاص دیابتی :

کاهش قند خون بسته به سن و جنسیت متفاوت می باشد ، کاهش یافتن قند خون سبب بیماری هیپوگلیسمی می شود متن حاضر اطلاعاتی را در خصوص مقادیر قند خون در اشخاص دیابتی در اختیارتان می گذارد .

مقادیر قند خون در اشخاص دیابتی

در صورتی که قند خود از حد استاندارد نیز بیشتر شود سبب بیماری هیپرگلیسمی به شکل حاد می شود ، بهتر است بدانید که قند خون ناشتای طبیعی برای اشخاص معمولی معمولا بین 70 تا 100 میلی گرم در دسی لیتر می باشد .

میزان قند خون در اشخاص دیابتی :

قند خون ناشتا در اشخاص دیابتی باید 70 تا 130 میلی گرم در دسی لیتر می باشد .

قند خون پس از غذا در اشخاص دیابتی بیاد 10 میلی مول بر لیتر یا همان 180 میلی گرم باشد .

قند خون دو ساعت پس غذا در اشخاص دیابتی باید 7/8 میلی مول بر لیتر یا همان 140 میلی گرم در دسی لیتر باشد .

قند خون در اشخاص عادی پس از غذا باید 120 میلی گرم می باشد ، ولی در اشخاصی که دیابتی می باشند باید قند خون کمتر از 140 میلی گرم در دسی لیتر باشد .

در آزمایشگاه آریا آزمایش های مختلف قند خون انجام می شود شما عزیزان در صورتی که به بیماری دیابت مبتلا هستید یا خواهان این هستید که به بیماری قند خون مبتلا هستید یا خیر می توانید به این آزمایشگاه مراجعه نمایید تا میزان قند خون خود را متوجه شوید .

در آزمایشگاه آریا در محیطی امن با مجهزترین دستگاه ها آزمایش های گوناگونی انجام می شود ، تیم حرفه ای که دراین آزمایشگاه مشغول به کار هستند با نهایت دقت جواب آزمایش ها را برای بیماران تهیه می نمایند .

شما عزیزان می توانید تمامی سوالات خود را در خصوص آزمایش ها با آزمایشگاه در میان بگذارید و یا برای نوبت دهی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره ی تماس : 02165565770-02165555770

مقالات مرتبط
غده تیروئید و اختلالات رایج آن

غده تیروئید و اختلالات رایج آن

غده تیروئید یک غده اندوکرین در گردن و مسئول تولید هورمون‌های تیروئیدی مانند تیروکسین (T4) و تری‌یدوتیرونین (T3) است. این هورمون‌ها نقش بسیار مهمی در کنترل فعالیت سلول‌ها، متابولیسم بدن، سطح انرژی،...

شرایط آزمایش تیروئید

شرایط آزمایش تیروئید

رعایت شرایط آزمایش تیروئید، مهم ترین بخش آزمایش است که باید به دقت توسط بیمار صورت بگیرد. در واقع بخش قابل توجهی از نتیجه آزمایش تیروئید، وابسته به این نکات است. نکاتی از قبیل اینکه آیا لازم است قبل...

چه فاکتورهایی در آزمایش خون بررسی می شود؟

چه فاکتورهایی در آزمایش خون بررسی می شود؟

فاکتورهای مورد بررسی در آزمایش خون سوال بسیاری از افرادیست که میخواهند آزمایش خون داده و یا آن را انجام بدهند. با بررسی فاکتورهای مختلف در خون اطلاعات زیادی درباره وضعیت بدن و سلامتی انسان به دست...

بهترین آزمایشگاه جامع پزشکی

بهترین آزمایشگاه جامع پزشکی

به دلیل وجود تعداد زیاد آزمایشگاه های تشخیص طبی در فردیس کرج، پیدا کردن و انتخاب بهترین آزمایشگاه شاید کمی وقت گیر باشد. در همین راستا و به دلیل کمک به کاربرانی که در جست و جوی یک آزمایشگاه مجهز و...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 13 =

تماس سریع