مدت زمان مطالعه ۲ دقیقه
خانه » News » اگر می خواهید به آنفولانزا مبتلا نشوید

اگر می خواهید به آنفولانزا مبتلا نشوید

اگر می خواهید به آنفولانزا مبتلا نشوید

اولین و مهمترین راه پیشگیری از آنفولانزای خوکی شستن دستانتان است . دستانتان را بشوید و بشوید .

اگر در مکانی هستید که امکان شستن دست به طور مکرر را ندارید دستانتان را ضد عفونی کنید .هنگام عطسه و یا سرفه دستمال به همراه داشته باشید در صورتی که جلوی عطسه خود را با دست گرفته اید حتماً آن را شورید .

اگر قصد سفر به کشور ها و یا شهر هایی که در خط قرمز این بیماری قرار دارند سفر می کنید حتماً ماسک به همراه داشته باشید و از آن استفاده کنید .

اگر علائم هر گونه آنفولانزا در شما دیده میشود استراحت کنید و به محل کار خود نروید و در خانه بمانید.

از ویتامین ها به خصوص از ویتامین C برای بالا بردن میزان سیستم دفاعی بدن خود استفاده کنید تا در برابر آنفولانزا ایمن شوید.

از میوه ها و سبزیجات تمیز و تازه برای بالا بردن سلامتی خود استفاده کنید و استفاده از مواد غذایی مناسب در مقابل ویروس های آنفولانزا مقاومت کنید .

در رابطه با مهم بودن شستن دست ها با کودکان خود صحبت کنید و آن ها را تشویق کنید که قبل از وعده غذایی دستان خود را بشویند .

سعی کنید در آشپزخانه خود را پاکیزه نگه دارید ، بسیاری از باکتری ها در لا به لای وسایل آشپزخانه به راحتی زندگی می کنند و هر ساعت بر تعداد آن ها افزوده می شود .

و در پایان در صورت بروز هر گونه علائم بیماری آنفولانزا از قبیل عطسه ، سرفه ، تب ، سردرد و درد مفاصل در اولین فرصت به دکتر مراجعه کنید .گاهی مواقع این علائم مرتبط به آنفولانزا نیست و  در صورت طولانی شدن این علائم پزشک از شما می خواهد که آزمایش های دیگری برای تشخیص بیماری انجام دهید تا بتواند بیماری را تشخیص و سپس برای درمان اقدام کند .

برخی از خدمات آزمایشگاه آریا

نمونه گیری

بخش بیوشیمی

هورمون شناسی

بخش میکروبیولوژی

بخش سورولوژی

بخش هماتولوژی

راههای ارتباطی با آزمایشگاه پزشکی

شهر جدید اندیشه- فاز سه-خیابان آزادی-مجتمع آپادانا-آزمایشگاه آریا

برچسب ها:
مقالات مرتبط
دیابت چیست

دیابت چیست

دیابت یکی از بیماری‌های مزمن و شایع در سطح جهانی است؛ که اثرات و نشانه‌های آن می‌تواند بسیار متنوع باشد. در این مقاله به بررسی چیستی دیابت، نشانه‌ها، علت‌ها، موارد و مواقع تشخیص و درمان، اثرات بر...

روزه گرفتن بیماران دیابتی

روزه گرفتن بیماران دیابتی

روزه گرفتن بیماران دیابتی از مواردی است که شاید برای بسیاری از افراد مبتلا به دیابت جای سوال داشته باشد. اینکه آیا این بیماران می توانند روزه بگیرند یا نه؟ در صورت روزه گرفتن، افراد دیابتی چه مواردی...

انواع دیابت و تفاوت آنها با یکدیگر

انواع دیابت و تفاوت آنها با یکدیگر

انواع دیابت، از نظر نحوه تاثیرگذاری بر بدن و فاکتورهای دیگر با هم متفاوت هستند. دیابت به معنای افزایش قند ( گلوکز خون ) است. در بدن انسان عضوی به نام لوزالمعده (پانکراس) وجود دارد که تولید انسولین...

غده تیروئید و اختلالات رایج آن

غده تیروئید و اختلالات رایج آن

غده تیروئید یک غده اندوکرین در گردن و مسئول تولید هورمون‌های تیروئیدی مانند تیروکسین (T4) و تری‌یدوتیرونین (T3) است. این هورمون‌ها نقش بسیار مهمی در کنترل فعالیت سلول‌ها، متابولیسم بدن، سطح انرژی،...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

تماس سریع