مدت زمان مطالعه ۲ دقیقه
خانه » News » مقادیر قند خون در اشخاص دیابتی

مقادیر قند خون در اشخاص دیابتی

مقادیر قند خون در اشخاص دیابتی چقدر است؟

کاهش قند خون بسته به سن و جنسیت متفاوت است. کاهش یافتن قند خون سبب بیماری هیپوگلیسمی می شود. متن حاضر اطلاعاتی را در خصوص مقادیر قند خون در اشخاص دیابتی در اختیار شما قرار خواهد داد.

مقادیر قند خون در اشخاص دیابتی

مقدار قند خون در بیماران دیابتی

در صورتی که قند خود از حد استاندارد نیز بیشتر شود سبب بیماری هیپرگلیسمی به شکل حاد می شود. بهتر است بدانید که قند خون ناشتای طبیعی برای اشخاص معمولی معمولا بین 70 تا 100 میلی گرم در دسی لیتر می باشد .

میزان استاندارد قند خون در اشخاص دیابتی:

قند خون ناشتا در اشخاص دیابتی باید 70 تا 130 میلی گرم در دسی لیتر می باشد .

قند خون پس از غذا در اشخاص دیابتی بیاد 10 میلی مول بر لیتر یا همان 180 میلی گرم باشد .

قند خون دو ساعت پس غذا در اشخاص دیابتی باید 7/8 میلی مول بر لیتر یا همان 140 میلی گرم در دسی لیتر باشد .

قند خون در اشخاص عادی پس از غذا باید 120 میلی گرم می باشد ، ولی در اشخاصی که دیابتی می باشند باید قند خون کمتر از 140 میلی گرم در دسی لیتر باشد .

اندازه گیری میزان قند خون

در آزمایشگاه آریا آزمایش های مختلف قند خون انجام می شود.. شما عزیزان در صورتی که به بیماری دیابت مبتلا هستید یا با توجه به شرایط و علائم بالینی خود قصد تشخیص و بررسی این بیماری را در خود دارید، میتوانید به آزمایشگاه مراجعه کرده تا میزان قند خون شما اندازه گیری و ارزیابی شود.

در آزمایشگاه آریا در محیطی امن با مجهزترین دستگاه ها آزمایش های گوناگونی انجام می شود. تیم حرفه ای که دراین آزمایشگاه مشغول به کار هستند با نهایت دقت جواب آزمایش ها را برای بیماران تهیه می نمایند.

شما عزیزان می توانید تمامی سوالات خود را در خصوص آزمایش ها با آزمایشگاه در میان بگذارید و یا برای نوبت دهی با شماره های درج شده در وبسایت تماس بگیرید.

مقالات مرتبط
بهترین آزمایشگاه غربالگری

بهترین آزمایشگاه غربالگری

بهترین آزمایشگاه غربالگری در محدوده اندیشه و شهریار کدام آزمایشگاه است؟ انجام آزمایش های غربالگری چه ضرورتی دارد؟ در گذشته به علت نبود تکنولوژی لازم جهت آزمایشات دوران بارداری افراد نمی توانستند از...

هزینه آزمایش اسپرم

هزینه آزمایش اسپرم

هزینه آزمایش اسپرم مانند سایر خدمات آزمایشگاهی و پزشکی در شهر ها و مناطق مختلف، یکسان نیست. عوامل گوناگونی بر هزینه کلی و نهایی ازمایش اسپرم تاثیر گذاراست که در این مقاله به بررسی آنها پرداخته ایم....

آزمایش آمنیوسنتز

آزمایش آمنیوسنتز

آزمایش آمنیوسنتز برای نمونه گیری از مایع آمنیوتیک و سلول‌های رحم برای غربالگری جنین در دوران بارداری انجام میشود. مایع آمنیوتیک کودک را در دوران بارداری احاطه کرده و از آن محافظت می کند. آزمایش های...

دیابت چیست

دیابت چیست

دیابت یکی از بیماری‌های مزمن و شایع در سطح جهانی است؛ که اثرات و نشانه‌های آن می‌تواند بسیار متنوع باشد. در این مقاله به بررسی چیستی دیابت، نشانه‌ها، علت‌ها، موارد و مواقع تشخیص و درمان، اثرات بر...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + پانزده =

تماس سریع